Poišči buklo

sreda, 29. oktober 2014

Would You Rather Book TAG

Za zadnjo knjigo, ki sem jo prebrala, še nisem izoblikovala misli. Knjigo, ki jo berem sedaj, bom verjetno kar izpustila iz rok. Tako sem se odločila, da je čas za novi TAG.

Ali bi raje...

bral le trilogije ali samostojne knjige?
Mislim da samostojne knjige. Večinoma bi se delo vsebino trilogij brez problema zapakirati v eno samo knjigo.

bral le knjige ženskih avtoric ali moških avtorjev?
Vseeno mi je, ali je knjigo napisala ženska ali moški. Pri že prebranih knjigah prevladujejo avtorice. Torej je moj odgovor: knjige ženskih avtoric.

kupoval knjige le v knjigarni ali le na Amazonu?
Hmm. Tole je pa res težko. Obožujem hoditi v knjigarne, se dotikati različnih knjig, jih prelistati, odkrivati nove naslove. A pogosto v naših knjigarnah ni knjig (tujih), ki bi jih rada prebrala. Če pa je knjiga prevedena, je zelo draga in tako bi zopet raje imela original ali angleški prevod. Uh, dolg miselni tok! Moj odgovor je Amazon. Cenej in še več je izbir.
 
da vse knjige postanejo TV serije ali filmi?
Po pravici povedano, ne vem. Oboje lahko odlično funkcionira. Vse knjige naj postanejo filmi (tako kot Harry Potter).

prebral 5 strani na dan ali 5 knjig na teden?
Ker je nemogoče, da bi prebrala 5 knjig na dan, se moram odločiti za 5 strani na dan. Upam do so strani velike, tisk majhen, knjige pa odlične. 
 
bil poklicni recenzent ali avtor?
Recenzent. Mislim, da ne bi znala napisati knjige. Še zgodbe mi ni uspelo in sem večkrat probala.

vedno znova prebiral svojih 20 najljubših knjig ali bral le nove knjige?
Brala bi le nove knjige. Novo je vedno boljše? Ne, ampak je več izbire. In morda tako najdem novo najljubše čtivo.

delal kot knjižničar ali v knjigarni?
Najraje v založništvu. Tako pa bom rekla v knjigarni. Ne vem, zakaj.

bral le knjige iz svojega najljubšega žanra ali vse ostale?
Vse ostale, saj se mi je že pogosto zgodilo, da je bilo enkrat tudi najljubšega žanra preveč. (Tole je vseeno žalostna odločitev. Le kaj bi brez fantastičnih knjig!)
 
bral le e-knjige ali le tiskane knjige?
Tiskane knjige! Malo težje jih je nositi s seboj in v knjižni omari zasedejo več prostora, a ni bolšjega od občutka papirja.

Kakšni so vaši odgovori? Me res zanima.
Pina

3 komentarji:

  1. Praviš, da knjig v knjigarnah ne kupuješ ker so predrage. Prepričan sem, da bi lahko, kot blogerka, knjige dobivala brezplačno. Založba bi tebi dala brezplačno knjigo, ti bi pa o njej napisala povzetek na svojem blogu.

    Če rabiš pomoč, ti mogoče lahko jaz pomagam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sama nisem pomislila na to možnost. Vem, da je v tujini pri nekaterih blogarjih to praksan. Zaenkrat je branje in pisanje še hobij. Vsekakor pa je vedno dobrodošel predlog in pomoč.

      Izbriši
  2. … bral le trilogije ali samostojne knjige?
    Raje vse v eni knjigi.

    … bral le knjige ženskih avtoric ali moških avtorjev?
    Vseeno.

    … kupoval knjige le v knjigarni ali le na Amazonu?
    Vsekakor v knjigarni. Moja želja, je da imam nekoč svojo knjižnico. Knjige že počasi zbiram,... Sicer sem dokaj racionalen človek, vendar mi nikoli ni škoda dati denarja za dobro knjigo. Je pa moj cilj, da bom kot bloger dobival knjige zastonj!
     
    … da vse knjige postanejo TV serije ali filmi?
    Nikakor! To knjigam škoduje in izgubljajo svoj čar!

    … prebral 5 strani na dan ali 5 knjig na teden?
    Če bi imel čas, bi rad prebral 5 knjig na teden. Če bi imel čas, bi šel za en mesec na neko rajsko plažo, s sabo pa cel kup knjig. Zjutraj bi šel najprej preteči par kilometrov, potem pa bi cel dan bral na plaži.
     
    … bil poklicni recenzent ali avtor?
    Že 10 let imam željo napisati knjigo. Trdno sem odločen, da jih bom napisal več. Prva, bi morala biti natiskana že čez par mesecev.

    … vedno znova prebiral svojih 20 najljubših knjig ali bral le nove knjige?
    Kakšno knjigo se izplača prebrati dvakrat.

    … delal kot knjižničar ali v knjigarni?
    Oboje bi rad delal in sem prepričan, da bi bil v obeh primerih uspešen. Uvedel bi novosti, ki bi spodbujali ljudi, da bi več brali.

    … bral le knjige iz svojega najljubšega žanra ali vse ostale?
    Večino berem le knjige s področji, ki me zanimajo. To so: potovanja, psihologija, osebnostna rast, podjetništvo, marketing,...
     
    … bral le e-knjige ali le tiskane knjige?
    Berem le tiskane knjige. Tudi na misel mi ne pride, da bi bral e knjige. Če je na voljo le e knjiga, pa si jo vedno natisnem in potem preberem.

    OdgovoriIzbriši