Poišči buklo

sreda, 8. oktober 2014

Prebrano v septembru 2014

Glede na to, kako je september potekal (v prvi polovici sem imela izpit), sem z prebranim zadovoljna.

Ivan Tavčar: Cvetje v jeseni
To knjigo sem na slepo potegnila iz police slovenskih klasikov in jo začela brati. Ker filma še nikoli nisem videla, niti nisem vedela, o čem knjiga govori. Hitro me je naprej gnala tista „hm, le kaj se bo zgodilo“ misel. Razlika v letih med glavnima junakoma se mi je zdela čudno prevelika (sploh gleda na Metino naivnost). Ugajal mi je skoraj impresionistični vpis podeželja.

Georga R. R. Martin: Spopad kraljev (Pesem ledu in ognja #2)
Rečem lahko le: končno! Goodreads mi pravi, da sem to knjigo začela brati marca. Do konca mi je manjkalo le okoli 200 strani. Težko se spravim k branju te serije. Zgodba me zelo zanima, a je obseg posameznega dela res velik. Čeprav mi je všeč, da je več pripovedovalcev, se mi branje pri nekaterih zatakne (Catelyn, Bran) in tako pogosto za nedoločen čas obtičim. Slej kot prej se bom lotila tudi tretje knjige.

Te biografsko zaznamovane knjige nisem prebrala. Prvič sem posegla po audio obliki in jo do današnjega dne že dvakrat celo poslušala. Skrajšala mi je vožnjo v avtomobilu, delo po stanovanju in lepotičenje pred odhodom od doma. Zraven sem je do dobra naglas nasmejala. Priporočam jo vsem, saj v življenju vsi potrebujemo nekaj smeha.

Težko pričakovana in prehitro prebrana. Zgodba je bila vedno bolj napeta, polna preobratov in presenečenj. V tej seriji moja najljubša knjiga. Čakanje na žal zadnji del bo predolgo.

Sedaj sem z mislimi že pri knjigah, ki jih bi rada prebrala v oktobru. Imate vi predloge in po kateri knjigi ste posegli minuli mesec?

Prijetno branje
Pina

Ni komentarjev:

Objavite komentar