Poišči buklo

ponedeljek, 25. november 2013

Čokoladni mafini z višnjami

Ti mafini so bili med prvimi, ki sem jih kdaj koli spekla. S časom sem recept še izpopolnila. Ali bolje rečeno: povečala količino višenj in čokolade. 

 
Za 16 mafinov potrebujemo:
230 g vloženih višenj
250g moke
2,5g čajne žličke pecilnega praška
3 jedilne žlice temnega kakava v prahu 
130g jedilne čokolade (nastrgane in/ali v koščkih)
ščepec soli
120g sladkorja
125g stopljenega masla
2 jajci
¼ l mleka


Najprej dobro odcedimo višnje ter narežemo ali naribamo čokolado. Pečico segrejemo na 180 stopinj.

Zmešamo moko, pecilni prašek, kakav, čokolado, sol in sladkor. V drugi posodi zmešamo stopljeno maslo, jajci ter mleko. Mokrim sestavinam primešamo suhe ter na rahlo vmešamo višnje.

Pečemo 30 minut.


Ta recept me nikoli ne pusti na cedilu. Mafini so mehki in bogatega čokoladnega okusa. Višnje pa poskrbijo za sočno presenečenje.

Naj vam tekne!

2 komentarja:

  1. Js sm jih tudi poskusila in so odlični! Višnje + čokolada mi je pa itak top kombinacija. Btw, super v mafine paše tudi čežana (če delaš npr. jabolčne s cimetom), jih naredi ekstra sočne. :) In ful mi je všeč, da pišeš tudi o knjigah! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mafine z čežano bom probala. Zdijo se ustrezni za hladne dni :D

      Izbriši