Poišči buklo

ponedeljek, 4. november 2013

V novembru prihaja ...


Vsekakor je vidno, da novembru sledi december z njim pa prazniki. V mojem rokovniku je kar nekaj datumov označenih z zvezdicami. Vse lahko opišem le s: „Komaj čakam!“

Moj najljubši izvajalec vseh časov je Robbie Williams. 18. novembra izide novi album z naslovom Swing Both Wasy. Po letu 2001 (Swing when You're Winning) prihaja swing album! Robbie se je (na moje veliko veselje) zopet združil s producentom Guyem Chambersom (sodeloval že pri uspešnicah kot so Angels, Feel, Rock DJ, Let Me Entertain you). Na albumu nas pričakuje mešanica priredb in avtorskih skladb. Skupaj jih je 13 oz. 16 (delux verzija). V studiu so se mu tokrat pridružili Michael Buble, Rufus Wanrigh, Lily Allen, Olly Murs in Kelly Clarkson. Če že samo nov album ni bil dovolj, so sledeča imena povzročila, da sem skakala po celi dnevni sobi od pričakovanja (moje sestra je le zavila z očmi). Do izida sta še dva tedna, a do takrat lahko uživamo v Shine My Shose ter Go Gentle.


Album Wrapped in Red je izšel že 29. oktobra, a sem se odločila, da ga vključim, saj ga še nisem dobila v roke (da, še vedno tu in tam kupim CD) in se ga še posebej veselim. To je prvi album Kelly Clarkson z božično tematiko. Zelo mi je ugaja njen glas pri počasnih, čustvenih skladbah. Singel Underneathe Tree je poln energije in ljubezni.

Da se ne bom razpisala le o novih albumih (za mesec november je napovedan tudi izid šestega studijskega albuma angleške skupine McFly), naj omenim še najbolj pričakovan film tega meseca. The Hunger Games: Catching Fire prihaja v kinomatografe 21. novembra. Knjige so mi bile zelo všeč, prvi film jim tesno sledi, zato sem že zmenjena za ogled tega dela.


Le redko katero knjigo pred naročim. A The Fiery Heart avtorice Richelle Mead je ena izmed njih. Knjiga izide 19. novembra in je četrta v seriji Bloodilnes, ki je nadaljevanje serije Vampire Academy. Že VA me je potegnila vase, enako je tudi tokrat. Komaj čakam, da poštar pozvoni (in upam, da bom takrat doma).

Z prijateljico tu in tam obiščeva opero. 17. oktobra je bila v Ljubljanski operi premiera baleta Petra Ilijiča Čajkovskega Trnjulčica. O tem pa več, ko si bom predstavo ogledala.

To je le nekaj stvari in dogodkov (poleg mojega rojstnega dne), ki jih nestrpno pričakujem ta mesec. Kateri datumi so označeni pri vas?

Ni komentarjev:

Objavite komentar