Poišči buklo

sobota, 16. november 2013

Book Haul: staro in novo

Včasih sem brskala po antikvariatih, a sem brez pravega razloga nehala. Nato je bila moja knjižna omara tako neurejena, da novih knjig preprosto nisem imela več kam stlačiti. Sedaj sem povrnila red med knjige ter dodala še nekaj novih.


S sestro sva oddali naročilo na rebuy.de (na žalost dostavljajo le v Nemčijo). To je neke vrste antikvariat, ker so vključeni tudi DVDji in elektronika. Pri nakupovanju na tej internetni strani si predvsem odvisen od sreče. Ali trenutno imajo knjig, koliko stane, v kakšnem stanju je (kar ugotoviš, šele ko paket prispe). Moj seznam želja (tudi nemških knjig) je kar dolg, a tisti dan nisem imela sreče (ali pa je bila cena še vedno višja kot moja želja). 

Izbrala sem si prvih 8 knjig iz serije Viharno nebo (Broken Sky) Chrisa Woodinga (v nemščini), da dopolnim svojo zbirko, ki je pred tem obsegala le zadnji zvezek. Knjige so stale med 1€ in 2€. Še vedno sem zelo vesela, da je zbirka končno popolna na mojih policah, saj je v najstniških letih bila ena mojih najljubših in knjig v slovenščini nisem nikjer našla. Kmalu bom zopet segla po njih.


Izbrala sem še prvo knjigo Charlaine Harris Dead Until Dark, po kateri je posneta tudi uspešna serije True Blood. Pred leti sem videla prvih nekaj delov na televizij, a so bili zame prekrvavi. Knjigo mi je priporočila znanka in ker me je dogajanje zanimalo že v tistih prekrvavih delih, bom knjigi dala možnost, da me prepriča. Komaj čakam. (Vampirji so zakon!)

Na novo se je vselila še nemška komedija Kebab Connection iz leta 2005. Ta film sem iskala po različnih trgovinah v Nemčiji in Avstriji že več kot leto dni in sem sedaj res vesela, da je končno našel pot do mene.

Ko sem oddala prednaročilo za The Fiery Heart Richelle Mead na Book depository, sem še malo pobrskala za dobrimi ponudbami. Naletela sem na paket 3 knjig serije The Mortal Instruments Cassandre Clare. Te knjige so na mojem seznamu že res dolgo in poplava priporočil na youtubu, je moja pričakovanja dvignila v nebesa.


V Big Bengu so imeli ponudo kupiš 3 plačaš 2 (DVDja). Tako se je k meni vselil še peti in šesti del Harrya Potterja. Želim imeti celotno filmsko zbirko in sedaj mi manjka le še zadnji del. Kot tretji DVD pa sem po dolgem iskanju (oči je poleg mene že obupaval) le našla francoski film Prijatelja, ki sem ga že videla in je res odličen.

Moje police so že malo bolj polne, a še vedno urejene. Nakupi so bili premišljeni in jih ne obžalujem. Če imate predloge za knjige in filme, ki me utegne zanimali, jih z mamo delite v komentarjih. Če pa želite, da z vami delom svoje mnenje o kateri izmed teh knjigi ali filmu pa prav tako pustite komentar.

Prijetno branje!

Ni komentarjev:

Objavite komentar