Poišči buklo

sobota, 4. marec 2017

TV Serija: Divorce/Ločitev

Življenje se rodimo, odrastemo, ustvarimo prijateljstva in družino ter se ločimo?


Igrajo: Sarah Jessica Parker, Thomas Haden Church, Molly Shannon, Talia Balsam, Tracy Letts
Jezik: angleščina
Premjera: 9. oktober 2016
Televizijska hiša: HBO
Št. sezon: 1
Št. epizod: 10
Dolžina epizode: 30min
Žanr: komedija

Frances (Sarah Jessica Parker) in Robert Dufresne (Thomas Haden Church) sta se v svojem zakonu odtujila. Ko Robert izve za ženino afero, je ločitev neizbežna.

Serija mi je zelo všeč in res mi je žal, da je sedaj na voljo le 10 epizod. Prva epizoda se mi je zdela rahlo čudna, a je v meni vzbudila dovolj zanimanja, da sem pogledala še drugo, nato tretjo in tako naprej. Privaditi sem se mogla bolj umerjenemu in počasnemu toku dogajanja v primerjavi z drugimi komičnimi serijami. Humor je bolj temen. Kakšno hudomušno izjavo pa opaziš šele pri drugem gledanju. Ja, teh 10 epizod sem videla dvakrat: enkrat sama in ponovno skupaj s sestro, ki ji je serija tudi všeč.


Robert in Frances sta prikazana kot pravi večplastni osebi, ki imata svoje probleme, dileme, sta predana svojima otrokoma in se borita za svoje poklicne sanje. Kot gledalka sem res imela občutek, da gledam pravo življenje, ne glamurozne ali napihnjene različice.

Ko govorim o tej seriji, ne moram mimo glasbene, ki so jo uporabili. Super je. Predlagam, da si za ilustracijo pogledate vse tri napovednike.

Parker in Church imata skupaj neverjetno in malo nenavadno kemijo, ki me je pritegnila in potegnila v serijo. Prav nič me ne mori, da se serija osredotoča večinoma le nanju in veliko manj na stranske like. Večkrat sem se vprašala, kako sta se Frances in Robert spoznala in zaljubila. Upam, da bomo to tekom serije zvedeli. Res mi je všeč, da kot gledalka nisem imela občutka, da so se ustvarjali serije namesto mene odločili, na čigavi strani bom. Sem nevtralna, saj oba delata napake in se trudita po najboljših močeh. Dogajanje se mi ne zdi predvidljivo. Ravno nasprotno, vsaka epizoda me je presenetila.


Serija Divorce je bila obnovljena tudi za drugo sezono, ki pa je žal ne bomo dočakali kmalu. Počakati bo potrebno do jeseni. Pogrešam Roberta in Frances in komaj čakam, da ju zopet vidim na ekranu.Za tolažbo ob tako dolgem čakanju na novo sezono, se ne bi branila plašča ali dveh, ki jih nosi Frances.

Dajte seriji priložnost in ne obupajte po prvi epizodi.

Kakšen je bil več vtis v seriji?

Veliko smeha vam želim,
Pina

Ni komentarjev:

Objavite komentar