Poišči buklo

ponedeljek, 27. marec 2017

Trenutno berem #1

Trenutno se težko osredotočim le na eno knjigo oziroma me nobena ne pritegne za dovolj dolgo časa in tako letam iz cveta na cvet. Najbolj me pri tem moti to, da vem, da me vsaka od knjig, ki jih trenutno “berem” zanima in mi je res všeč.


Tako trenutno berem 4 knjige.

Najdlje na moji nočni omari počiva knjiga Tooth and Claw avtorice Jo Walton. Knjiga je zanimiva. Mnogi jo opisujejo kot Prevzetnost in prostranost z zmaju. Nekako se mi je branje ustavilo na začetku zgodbe.


Nato sem začela brati kratko in ne fiktivno delo Everlasting Syllabub and the Art of Carving avtorice Hannah Glasse o gospodinjstvu in kuhanju iz sredine 18. stoletja. Knjižica je sicer poučna, a se s tedanjo gospodinjo ne moram poistovetiti. 


Zato sem si v knjižnici izposodila Viharni vrh Emily Brontë. To je moja prva knjiga sester Brontë. Pred začetkom branja nisem vedela, o čem točno govori zgodba. Prebrala sem tretjino knjige in moram reči, da me je kar potegnila vase in me še vedno zanim.


A vseeno sem ob naslednjem obisku knjižnice posegla po zgodovinskem romanu Bela kraljica Philippe Gregoriy. Pred leti sem že prebrala prvih 50 strani in jo nato odložila. Sedaj sem odkrila BBC-jevo mini serijo iz leta 2013, ki bi si jo rada ogledala in želim zato najprej prebrati knjigo.


Tako sedaj vrh mojega kupa s knjigami na nočni omari zaseda knjiga Bela kraljica in upam, da ne bom kmalu čeznjo odložila nove knjige.

Katero knjigo ali knjige trenutno bereš?

Prijetno branje,
Pina


2 komentarja:

  1. Jaz pa vedno berem eno knjigo. Ne morem dveh naenkrat. Izjema so otroške pravljice, če ravno pazim na kakšne otroke ;)

    http://knjigoljubka.blogspot.si/

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi jaz najraje berem le eno knjigo na ankrat. A trenutno se pri branju nekako ne najdem, kar me spravlja ob živce. Težko opišem ta občutek :/ Amapak mislim, da bom do konca prebrala Belo raljico. super je!

    OdgovoriIzbriši