Poišči buklo

sreda, 31. december 2014

Knjige in cilji 2014 – pogled v leto

Letos sem si postavila nekaj ciljev. Pa poglejmo, kako sem se odrezala.

Želela sem prebrati 35 knjig. Uspelo mi je! Prebrala sem jih 38. Ta cilj je bil torej kar realen.

  • Iz svoje knjižne omare sem prebrala 18 knjig. Žal pa v roke nisem vzela nobenega debelega zgodovinskega romana.
  • Proti koncu leta sem prebrala kriminalko: The Cuckoo's Calling.
  • Kar se pa klasik tiče, je izkupiček delen. Za slovensko klasiko sem prebrala Tavčarjevo Cvetje v jeseni, za tujo Velikega Gatsbya F. S. Fitzgerald. Pri nemški klasiki se malo zaplete. Prebrala sem Dürrenmattove Fizike. Ker sem jih imela na maturi, to ni bila nova knjiga zame. Napisala sem, da bi prebrala nemško klasiko, a Dürrenmatt je Švicar. Mislim, da torej nemške klasike v letu 2014 nisem prebrala.
  • Spopad kraljev R. R. Martina je prebran! Tega sem zelo vesela. Ni bilo samoumevno, saj sem ga po delih brala pol leta.
     
    Z knjižnim delom leta sem zadovoljna. Le preveč knjig sem si kupila, čeprav iz druge roke. In čeprav sem prebrala veliko knjig iz mojih polic, se je število neprebranih in osamljenih povečalo. Kmalu bom z vami delila svoje cilje in načrte za leto 2015.
Ker je jutri 1. januar, bom novo leto otvorila z dobro, zanimivo knjig. V roke bom vzela prvenec Timurja Vermesa Er ist wieder da (Spet je tu).

Vsem vam želim zabavno najdaljšo noč v letu in dober začetek leta 2015! In seveda kako dobro knjigo.
Pina

Ni komentarjev:

Objavite komentar