Poišči buklo

nedelja, 9. november 2014

Prebrano v oktobru 2014

Začetek oktobra se mi zdi že zelo oddaljen. V prvi polovici meseca sem kar brala, ampak odkar sem se vrnila iz Pariza, menjam knjige in nobene ne obdržim v rokah.

Aktualna lektura. Zakaj smo srečni, kaj nam predstavlja srečo. Ta knjiga je lahko le lahka, rahlo naivna zgodba ali pa izhodišče za premislek o našem življenju. Čez nekaj let je bom vsekakor ponovno prebrala.

Moj prvi prebrani triler. In sem navdušena. Fascinirala me je predvsem zasnova časovne perspektive in psiha glavnih dveh akterjev. Ali obstaja popolen zločin?

Tina Fey: Bossypants
Moja druga avdio knjiga. In zopet avtobiografska komedija. Knjiga je zabavna, a mi je bila tista od Mindy Kaling malo bolj zabavna. Najbolj sem se nasmejala ob SNL zvočnem posnetku izpredsedniške kampanije 2008.

Knjiga namenjena malo mlajšemu občinstvu, a vseeno super. Verjetno je k temu pripomoglo moje zanimanje za grško mitologijo. Sedaj tudi v slovenskem prevodu in tako tudi lažje dostopno v knjižnici. Vsekakor bom nadaljevala z branjem serije.

Moj „highlight“ je bila knjiga Gone Girl. Kaj ste prebrali minuli mesec?

Pina

Ni komentarjev:

Objavite komentar