Poišči buklo

ponedeljek, 17. november 2014

Book Haul #4: Tudi tokrat nekaj malega

Zopet sem se potrudila, da nisem kupila veliko. Le dve knjigi iz vrha mojega trenutnega seznama želja. Vedno pa potrebujem novo kuharico polno idej, da bo delala družbo ostalim na že tako prepolni polici.


Spet sem se poslužila uslug Book Depository. Zaradi dobrih priporočil in velikega firbca sem izbrala knjigo The Assassin's Curse Cassandre Rose Clarke. Trenutno jo berem in me je res potegnila vase. Škoda, da nimam več časa te dni, da bi se s skodelico čaja udobno namestila in jo končala v enem kosu.

Že nekaj časa me zanima nova serija Age of X izpod peresa Richelle Mead. Gameboard Of The Goads je prva knjiga v seriji. Ima okoli 450 strani, kar me veseli, saj se njene knjige vedno prehitro končajo. Drugače nič ne vem o zgodbi in se bom pustila presenetiti.


Ne dolgo nazaj smo z družino šli na enodnevni izlet v Salzburg. Seveda se obisku knjigarne ni dalo ogniti. Med leposlovjem nisem našla nič takega, bi želela poseči v denarnico. Zato sem pobrskala med kuharskimi revijami, a le te tudi kar drage (glede na to, da me je res zanimala le polovica vsebine). Na koncu sem se odločila za to študentsko kuharico Studentenküche za 3 Eure. Majhna in priročna, z lepimi fotografijami in 100 recepti (baje, jih nisem preštela). Služila mi bo predvsem za inspiracijo. Take majhne kuharice rada listam pred spanjem in razmišljam, kaj bi lahko bilo naslednji dan za kosilo.

Katero knjigo ste nazadnje kupili ali pa si jo izposodili v knjižnici?
Pina

2 komentarja:

  1. Das ist ja lustig, dass du sowohl Slowenisch (deine Muttersprache, nehme ich an), Englisch und auch Deutsch so gut verstehst, dass du sogar Bücher in der Sprache lesen kannst :) Wie kommt es dazu? Bzw wie lange lernst du schon Deutsch? Soll ja zum Lernen angeblich eine eher schwierige Sprache sein ...

    Alles Liebe, Sandra

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Als ich noch in der Grundschule war, habe ich zu viel fern gesehen (RTL 2 - Animes). Auf einmal habe ich deutsch verstanden. Jetzt lerne ich schon seit mehr als zehn Jahre deutsch. An der Universität in Ljubljana habe ich auch deutsche Sprache und Literatur studiert. Für mich ist deutsch nicht schwierig. Mir gefällt es, wie sie funktioniert.

      Grüße, Pina

      Izbriši