Poišči buklo

petek, 5. maj 2017

Book Haul #11: 3 znižane knjige iz Münchna – Mängelexemplare

Že zelo dolgo nisem bila v Nemčiji in še več časa je preteklo od kar sem v kakšni nemški knjigarni videla zalo zelo velik kup znižanih knjig. Vsi, ki smo brskali po tem kupu, smo spoštljivo prestavljali knjige iz enega vrtoglavega stolpa knjig na drugega, da ne bi spregledali ničesar.


Moj bralni okus se je definitivno spremenil, saj sem opazila, da so me pritegnile drugačne knjige. Tokrat sem si tudi vzela več časa ter iz ožjega izbora s seboj vzela le 3 knjige. V knjigarni sem prebila eno uro in po mnenju moje sestre, je bilo tudi to preveč. (Posadila sem jo za mizo v kavarni knjigarne in prednjo postavila ledeno kavo s karamelo. Obožujem kavarne v knjigarnah!)

Vsaka knjiga je stala 2,99€.

Edina literarna knjiga, ki sem jo izbrala je prejela Nobelovo nagrado za literaturo leta 2014. To je delo izpod peresa Patricka Modiala z naslovom La Place de l'étoile (Zvezdni trg).
 

V knjigi Inflight Science: A Guide to the World From Your Airplane Window (Warum Tee im Flugzeug nicht schmeckt und Wolken nicht vom Himmel fallen) Briana Clegga bom lahko prebrala o vsem, kar se dogaja med letenjem. Letim rada in mislim, da bo ta knjiga zanimiva.


Bastian Sick za Spiegel piše kolumno Zwiebelfisch, ki so zbrane v knjigi Der Dativ ist dem Genitiv sein Tod. Izšlo je že kar nekaj volumnov kolumn in sama imam eno res debelo knjig. Del kolumn, ki so v tej izdaji sem že prebrala. Bastian se ukvarja z nemškim jezikom, družno na zabaven in kritičen način. Poučno. Ta knjiga bo kmalu zapustila moje police, saj je darilo.


Za konec in z velikim nasmeškom na obrazu sem si v Saturnu kupila še novi CD The Breaker country vokalne skupile Little Big Town. Ja, še vedno kupujem CD-je in ta je super!


To je to. Letos res pazim, kaj kupim, saj je moja knjižna omara nabito polna in niti po tem, ko sem v marcu izločila približno 30 knjig, je še vedno veliko neprebranih. V komentarjih mi napišite, če vas zanima objava z izločenimi knjigami.

Katero knjigo ste kot zadnjo kupili?

Prijetno branje,
Pina

Ni komentarjev:

Objavite komentar