Poišči buklo

četrtek, 5. januar 2017

Knjige in cilji 2016 – pogled v leto

O svojih ciljih za leto 2016 sem pisala, a sem med letom nanje večinoma pozabila. Tako po pravici povedano pred pisanjem tega sestavka v večini nisem vedela, kako sem se odrezala.

V letu 2016 sem prebrala 38 knjig od zastavljenih 30, kar se je zgodilo bolj samo od sebe in zahvaljujoč nekaj krajšim grafičnim knjigam Naila Gaimana iz kompleta knjig iz strani Humble bundle.

Pa poglejmo še preostale cilje:
  • Prebrala sem 4 neleposlovna dela in tako 2 več od cilja.
  • Presenečena sem, da sem dokončala 4 serije in ne le dveh. To so Njegova temna tvar (ponovno branje), The Assassin's Curse, The Gardella Vampire Hunters in Me Before You.
  • Za Shakespearjevo delo sem prebrala Mnogo hrupa za nič.
  • Romana postavljenega v čas druge svetovne vojen žal nisem prebrala.
  • Za klasike sem prebrala Puškinovo delo Jevgenij Onjgein, sem lahko prištejem tudi Shakespearja ter Oscarja Wilda s Sliko Doriana Graya, ki je bila najboljša knjige preteklega leta. Od slovenskih klasik sem prebrala Jurčičevega Sosedovega sina.
  • Žel tudi sodobnega slovenskega romana nisem prebrala.
  • Že drugo leto zapored nisem odprla tretjega dela Pesmi ledu in ognja.
  • Prebrala sem 4 grafične romane.
  • Zelo sem vesela, da je 65,8% prebranih knjig prišlo iz moje knjižne omare.

Filmom, ki sem jih v celoti videla v letu 2016 sem sledila na strani letterboxd. Videla sem jih 68, od tega 8 v kinu.Lahko si tudi preberete, kaj sem videla v septembru, oktobru in novembru

Med 38 prebranimi knjigami je izstopalno 5 razočaranj in 6 odličnih knjig.

Kako ste se sami držali bralnih načrtov v preteklem letu?

Prijetno branje,
Pina

Ni komentarjev:

Objavite komentar