Poišči buklo

sreda, 21. januar 2015

Book Haul #5: božične pridobitve

Visok kup knjig že kar nekaj časa stoji ob moji nočni omarici. Končno ga bom delila z vami in nato lahko pospravila v omaro. Poleg se je že pojavil nov kup, tako da bo kmalu sledil novi „haul“.

 
Na policah antikvarne prodaje v KOŽ-u sem naletela na knjigo, ki sem jo prebrala že pred leti. V spominu mi je ostala kot super knjiga, zato sem jo kupila. Zanima me, ali je Decmeron v toplicah (The Spa Decameron) Fay Weldon res tako dober, kot se mi je nekoč zdel.


Isti dan sem šla še na knjižni sejem (sedaj res lahko vidite, kako dolgo so te knjige že pri meni) in kupila Kradljivko knjig (The Book Thief) Markusa Zusaka. Knjgo sem prebrala lani in je definitivno najboljša knjiga leta 2014. Enkrat bi si kupila izvod, zakaj torej ne že sedaj. 
 
Z mano domov je šel tudi dvojni CD Michael Bubleja: To be loved in Christmas. Preprosto se za tako ceno nisem mogla upreti.

 
Naslednje knjige so iz nemške strani rebuy. Ko nakupujem tam, vedno pogledam, če imajo knjige iz mojega seznama želja. In ker je le ta zelo dolg, to traja kako uro ali več. Tokrat sem se počutila, kot da bi igrala bing. Kar ne moram verjeti, da sem dobila nekaj knjig iz vrha seznama želja.

Izbrala sem drugo (Rises the night), četrto (When twilight burns) in peto (As shadows fade) knjigo iz serije The Gardella Vampire Chronicles Colleen Gleason. Škoda da niso imeli nemške verzije, saj so naslovnice veliko lepše. Tele mi namreč niti najmanj ne ugajajo.


Ker zelo rada kuham in sem si to knjigo že večkrat sposodila v knjižnici, sem jo tokrat dodala v košarico. Govorim o knjigi Jamie's Ministry of Food (Jamies Kochschule). Kar nekaj receptov sem že poustvarila. Probajte lečno juho s špinačo. Če nimam sveže špinače, uporabim por.


Štiri knjige za kateri sem se tako veselila so Magisterium: The Iron Trial avtoric Holly Blyck in Cassandre Clare ter prvenec Kristine Cashore Graceling. Tu sta še The Giver Lois Lowry in The Day of the Triffids Johna Wyndhama. 
 


Dolgo sem želela prebrati nekaj izpod peresa oziroma tipk Sarah Dessen, zato sem na slepo izbrala njen roman Someone like you.


To je bila res doga objava in upam, da ste se prebili čez njo. Še sama ne vem, s katero knjigo bi začela. Vse me vlečejo k sebi. Verjetno je prav to vzrok, da trenutno ne berem nobene izmed njimi. Je tudi pri vas kdaj tako?
Pina

Ni komentarjev:

Objavite komentar