Poišči buklo

sobota, 12. januar 2019

Knjige leta 2018 – malo statistike


Za leto 2018 si nisem postavljala bralnih ciljev ali izzivov. Edini cilj, ki sem si ga postavila, je bil prebrati 35 knjig. Cilja nisem dosegla, a se s tem res ne obremenjujem. Vesela sem, da sem sploh kaj prebrala in nekako se mi 33 prebranih knjig zdi veliko.

Zanimivo se mi zdi malo pogledati v statistiko. Poglejmo.

Prebrala sem 29 fizičnih in 4 knjige v elektronski obliki.

Med prebranimi knjigami je bilo 19 literarnih in 14 neliterarnih. Kot sem napisala že v prejšnji objavi, me v preteklem letu literarna dela nekako niso pritegnila. Kar konec koncev ni nekaj slabega, a jih pogrešam.

23 jih je bilo v angleškem jeziku, 5 v nemščini in 5 v slovenščini. Zanimivo je razmisliti, zakaj je temu tako. Mislim, da v nemščini preberem manj knjig, saj ne študiram več in knjig za domače branje ni več na mojem bralnem seznamu. Rada bi prebrala več knjig v nemškem jeziku, da ne zgubim stika z jezikom. Ker se prevedenim delom izogibam, bom verjetno posegla po knjiga, ki so bile napisane v nemškem jeziku. Angleščina prevladuje, ker posegam po knjigah, ki niso prevedene.

Ker sem bila v nekakšni črni luknji, sem posegla po nekaj svojih najljubših knjigah in jih ponovno prebrala. Takih je bilo 5, 28 knjig pa sem prebrala prvič

Prebrala sem 28 knjig iz svoje knjižne omare, 5 je bilo izposojenih. Ob teh številkah imam dve misli. Vesela sem, da bere knjige, ki jih imam. Kar na žalost ne pomeni, da se moj kup neprebranih knjig manjša. Trend je ravno obraten. Hkrati me žalosti, da v knjižnico ne zahajam več tako pogosto oziroma si izposojam večinoma DVDje. Opazila sem, da knjige iz knjižnice preberem pogosteje, če si izposodim le eno.

Ker lani skoraj nisem pisala o knjigah, se podaj seznam prebranih knjig v letu 2018. Če vas katera zanima, me vprašajte po njej. O nekaterih se bom še razpisala.

Ava Miles: The Billionaire's Gamble (serija Dare Valley Meets Paris #1). 2015.
Tom Fletcher, Danny Jones, Harry Judd, Dougie Poynter: McFly – Unsaid Things…Our Story. 2012.
Lorna Hill: Sanje o baletni šoli (serija Sadler's Wells #1). 1950 – ponovno prebrala.
Muriel Romana: Beneška karavana (serija Marco Polo #1). 2001.
Harper Lin: Cappuccinos, Cupcakes and a Corpse (serija Cape Bay Cafe Mystery #1). 2015
Sarah Clelland: The National Trust Book of Scones. 2017
Mikael Holmberg: 26. november – Four stories from the Norwegian Holocaust. 2010
Elizabeth Craft, Shea Olsen: Cvet (Flower). 2016.
Chris :Wooding: Broken Sky #2. 1999 – ponovno prebrala.
Chris :Wooding: Broken Sky #3. 1999 – ponovno prebrala.
Chris :Wooding: Broken Sky #4. 1999 – ponovno prebrala.
Conrad Lerchenfeldt: Helene Fischer. 2014.
Lori Bringhton: The Mind Readers (serija Mind Readers #1). 2010.
Andris Bear: Angel Unborn (serija Deadly Sins #1). 2012.
Chris Heath: Reveal: Robbie Williams. 2017.
Saondrine Mirza, Le Duo: Top 40: People of Peace. 2018.
Giovanna Fletcher, Tom Fletcher: Eve of Man (serija Eve of Man Trilogy #1). 2018.
John Tiffany, Jack Thorne, J.K. Rowling: Harry Potter and the Cursed Child: Part One and Two (serija Harry Potter #8). 2016.
J.K Rowling, Jim Kay (ilustrator): Harry Potter and the Philosopher's Stone (serija Harry Potter #1). 1997 – ponovno prebrala.
Thomas de Quincay: On Murder Considered as One of the Fine Arts. 1827.
Giovanna Fletcher: Deram a Little Dream (serijar Dream a Little Dream). 2015.
Mara L. Pratt: Legends of Norseland. 2015.
Stepen Roche, Peter Cossins: Born to Ride. 2012.
Michelle McNamara: I'll Be Gone in the Dark. 2018.
Anna Jones: A Modern Way to Eat: Over 200 Satisfying, Everyday Vegetarian Recipes (That Will Make You Feel Amazing). 2014.
J.K. Rowling: Zelo dobro življenje (Very Good Lives). 2015.
Jeanne Willis, Briony May Smith (ilustrator): Stardust. 2018.
Jody Revenson: Movie-Making News: The Stories Behind the Magic. 2018.
Jess De Boer: The Elephant and the Bees. 2016.
Nicholas Clayton: A Butler's Guide to Table Manners. 2007.
Tom Fletcher: The Christmasaurus. 2016.
Gordon Ramsay: Ultimate Home Cooking. 2013.

Koliko knjig ste prebrali v letu 2018?
Prijetno branje,
Pina

Ni komentarjev:

Objavite komentar