Poišči buklo

nedelja, 6. januar 2019

Kje sem bila oziroma zakaj je blog sameval?


Doma, v službi in malo naokoli. Za štedilnikom, v naravi ali pred šivalnim strojem.

V začetku preteklega leta sem zamenjala službo. Lahko bi rekla, da sem prvič v svojem odraslem življenju dobila pravo zaposlitev. Sedaj, ko bo počasi minilo leto, lahko rečem, da se znajdem, a je na koncu dneva še vedno včasih prisotna nervoza, da česa nisem naredila ali pa razmišljam, kaj vse me naslednji teden čaka. Moji možgani se ne umirijo in zdi se mi, da se ob branju težje sprostim. Pogosto se zalotim, da ne vem, kaj berem. Morda je to razlog, da se je moje branje v preteklem letu nekako ustavilo. Pogosto sem pogledala v smeri knjižne omare, a iz nje nisem vzela knjige. Od prve do zadnje strani sem brala kuharske knjige, pa biografije ali pa druga neleposlovna dela. Včasih me je moja izbira knjige, naredila žalostno, saj sem pogrešala tisti občutek zatopljenosti v knjigo, ki te popolnoma prevzame.

Danes sem videla Ninino objavo na blogu gospodična knjiga z naslovom »Seznam slovenskih knjižnih blogarjev« in na seznamu zagledala tudi ime tega bloga. Bila sem presenečena, saj se je na mojem blogi že nabral debel sloj prahu. Mrk v mojih bralnih navadah je doprinesel k neaktivnosti. Vedno ko sem odprla dokument za pisanje, sem strmela v utripajočo črtico. Nekako mi ni šlo. Ko sem novembra prebrala knjigo I'll be gone in the dark (Michelle McNamara), sem po dolgem času začutila željo, da bi lahko svoje navdušenje z nekom delila. A sem zopet obsedela pred tisto utripajočo črtico. Danes pa ja ta sestavek kar bruhnil iz mene.

Mislim, da sem spet dobila voljo do branja in željo po deljenju le ta ga z vami. V preteklem letu sem se naučila nekaj o tiskanju knjig, o FSC knjigah in ISBNjih. Bi vas to zanimalo? Zanima me tudi, katera je tista prava knjiga, ki vas je že rešila iz črne luknje, ko niste dosti brali?

Prosim, ne se ustrašiti in deliti svojih misli v komentarjih, saj me vsak komentar razveseli in predstavlja spodbudo. Sledite mi lahko tudi na Facebook strani (link). Če se dalj časa ne javim, me pa kar ruknite.

Želim vam branja polno srečno in uspešno leto 2019.
Pina

Ni komentarjev:

Objavite komentar