Poišči buklo

torek, 20. junij 2017

Izzivam te – knjižni TAG

Na začetku meseca me je k sodelovanju pri tem tag-ju povabila Maja iz bloga knjigoljubka. Njene odgovore si preberite tu.

Vprašanj je kar nekaj, zato bom kar začela.

Katera knjiga je najdlje na tvoji polici pa je še vedno nisi prebral/a?
Težko vprašanje. Res zelo dolgo imam že trilogijo o Marcu Polu, ki smo jo kupili še, ko smo bili včlanjeni v Svet knjige.

Katero knjigo trenutno bereš, katera je zadnja, ki si jo prebral/a in katero boš bral/a naslednjo?
Trenutno berem kar nekaj knjig, o katerih si lahko več preberete v prejšnji objavi Trenutno berem #2. Kot zadnjo sem prebrala super knjigo Three Daughters of Eve (Elif Shafak), zaradi katere se sedaj težko osredotočim na kaj novega. Mislim, da bom kot naslednjo odprla knjigo The Handmaid's Tale (Margareth Atwood).

Knjiga katero vsi obožujejo, tebi pa ni všeč?
Knjige iz serije Labirint (Janes Dashner). Preprosto ni zame.

Knjiga za katero neprestano govoriš, da jo boš prebral/a, ampak jo verjetno ne boš?
To je res težko vprašanje. Trenutno odlašam z nadaljevanjem Vojne in miru. A še vedno mislim, da jo bom dokončala.

Katero knjigo hraniš za čas, ko boš v pokoju?
Tako daleč pa ne razmišljam. Ni še čas. Še zdaleč ne.

Zadnja stran: ali skočiš na zadnjo stran in prebereš zaključek, ali raje bereš po vrsti?
Težkega srca vam priznam, da sem redno po knjigi polistala od zadaj in prebrala le zadnji stavek. Včasih sem to naredila že v knjižnici in se po zadnjem stavku odločila, ali si bom knjig izposodila ali ne. S prijateljico sva pred nekaj leti skupaj brali serijo Vampirska akademija in mi je vedno navila ušesa, ker sem to počela. Od takrat se skušam tega odvaditi in v 99% mi je to že uspelo.

Zapis zahval: škoda papirja in črnila, ali zanimiv dodatek?
Mislim, da je zahvala potrebna za avtorja, ki je tekom ustvarjalnega procesa šel čez marsikaj. Seveda so nekatere zahvale bolj zanimive in zabavne od drugih. Nekatere preberem, druge preskočim.

S katerim likom iz knjige bi se zamenjal/a?
S Hermiono iz serije o Harryju Potterju. Res pa je, da je Hermiona v moji domišljiji bila na koncu s Harryem, ne z Ronom.


Ali imaš knjigo, ki te spominja na nekaj iz tvojega življenja (mesto, vreme, osebo)?
Knjigo Marsovec (Andy Weir) povezujem z poletjem ob Bohinjskem jezeru ter senco določenega drevesa. Tako sem bila zatopljena v knjigo, da sem odmislila vse otroke v bližnji okolici.

Katera knjiga je bila s tabo na največ različnih mestih?
Knjigo Ob tebi avtorice Jojo Moys sem brala kar dve leti, saj sem se je vedno lotila, ko sem kam letela ali potovala z vlakom. Brala sem jo na tablici in jo tako s seboj vzela v Baden-Würrtembergu, na Dunaj, v Pariz in Ostravo. Žel mi je, da je nisem prebrala v enem kosu.

 

Šolsko branje, ki ni bilo po tvojem okusu v srednji šoli, po dveh letih pa je izpadlo dobro branje?
V srednji šoli sem vestno brala domača branja. Spomnim se, katere knjige so mi bile všeč in nekatere med njimi sem kasneje ponovno prebrala (Grške bajke, Moliere Tartuffe in Friedrich Dürrenmatt Fiziki). K manj priljubljenim delom se nisem nikoli vrnila.

Rabljene ali nove knjige?
Oboje. Novo knjigo kupim, ko vem, da drugače ne bom prišla do nje. Zelo rada dam novi dom rabljenim knjigam, tudi če niso dobro ohranjene.

Ali si bral/a knjige od Dana Browna?
Ja. Ko se je prvič pojavila evforija okoli Da Vincijeve šifre ter Angelov in demonov sem prebrala obe knjigi, saj smo ju doma kupili v okviru Sveta knjige. To ni žanr zame, zato imam že vrsto let v knjižni omari neprebrano Digitalno trdnjavo.

Ali ti je bil kdaj film bolj všeč od knjige?
Verjamem da, ampak se ne spomnim nobenega primera.

Ali si bil/a zaradi kakšne knjige kdaj lačna/lačen (razen kuharskih)?
Seveda sem bila ob prebiranju že lačna. V knjigi TheImprobability of Love je glavna junakinja Annie strastna kuharica, ki poustvarja kulinarične mojstrovine iz različnih obdobji. Renesančna gostija v knjigi je zelo slikovito opisana.


Katero priporočilo za branje boš zmeraj upošteval/a?
Zaupam vsakemu gorečemu osebnemu priporočilu. Ter seveda nekaterim blogom ter Youtube kanalom.

K sodelovanju bi povabila vsakogar, ki bi odgovorila na vprašanje ali dva. Lahko tudi v komentarjih spodaj.

Prijetno branje,
Pina

2 komentarja: