Poišči buklo

sreda, 6. januar 2016

Knjige leta 2015 – malo statisistike

Za leto 2015 sem si kot edini cilj postavila prebrati 40 knjig. Prebrala sem jih 31 in s tem sem zadovoljna.

Odločila sem se, da bom na teh 31 prebranih knjig tokrat pogledala malo drugače. Vsekakor bi si želela zmanjšati število neprebranih knjig na svojih policah. V letu 2015 sem prebrala 21 mojih knjig (tu so vštete tudi avdio in elektronske knjige) ter 10 knjig iz knjižnice. Pogosto sem bila v knjižnici, a sem se zadrževala bolj med policami z DVD-ji.

Veseli me, da sem prebrala 4 neleposlovne knjig ter 27 leposlovnih.

Čeprav še imam še vedno v rokah najraje fizično knjigo, sem začela odkrivati prednosti drugih medijev. Tako sem poslušala 2 avdio knjigi ter prebrala 3 knjige v elektronski obliki.

Vem, da vedno manj berem v slovenkem jeziku, zato so me res zanimale naslednje številke. V slovenskem jezku sem prebrala 10 knjig, v angleščini 16 ter v nemščini 5. Številke se lepo ujemajo z tem, ali so prebrane knjige moje ali iz knjižnice, a naslovi ne sovpadajo popolno.

Ta kratka razčlenitev preteklega leta je bila verjetno bolj zanimiva zame kot za vas. Zanima me, kje dobite knjige, ki jih preberete. Jih kupite ali si jih sposodite? V katerem jeziku berete največ?

Za konec vam želim prijetno bralno leto 2016. Naj bo polno dobrih knjig.
Pina


Ni komentarjev:

Objavite komentar