Poišči buklo

ponedeljek, 28. november 2016

Book Haul #8: Slovenski knjižni sejem 2016

Za moj rojstni dan sva z mami letos šli na Slovenski knjižni sejem v Cankarjev dom. Ni boljšega občutka kot biti obkrožen s knjigami in ljudmi, ki jih imajo prav tako radi kot ti.


Moj namen ni bil pretirano zapravljati. V načrtu sem imela le nakup dveh točno določenih knjig. Ena od njiju je bila darilo. Mami mi je za rojstni dan kupila debelo knjigo s Šivanje. V njej Alison Smith predstavi vse, kar moraš vedeti, da si zašiješ karkoli ti pride na misel. Tega darila sem res vesela, saj je šivanje v zadnjem letu postal moj novi in zelo priljubljen hobi. Fascinira me in zaradi njega bolj cenim trud, ki je vložen v izdelavo oblačil. Če želite, da vam povem zakaj sem si izbrala prav to knjigo ter jo bolj temeljito predstavim, mi pustite komentar.


O prvi knjigi Kraljemorčevi trilogiji Ime vetra Patricka Rothfussa sem slišala same dobre stvari in že zelo dolgo jo želim prebrati. V knjižnici imajo le zelo veliko trdo vezavo. Ker je knjiga tudi zelo debela, sem se odločila, da si bom kupila žepno izdajo. Z veseljem bi se takoj lotila teh 750 strani, a žal nimam časa.


Pri Mladinski knjigi so imeli seveda akcijsko kombinacijo žepnih knjig. Druga žepnica označena z nalepko, je stala le 70% prvotne cene. Tako sva skupaj z mami izbrale knjigo švedskega avtorja Fredrika Bakmana Mož z imenom Ove. Predstavljam si, da bom med zadnjimi, ki jo bom prebrala.


Lani je založba Penguin izdala 80 majhnih črnih knjižnic Little Black Classics. Kot že ime pove so to majhne črne knjižice polne klasik. Z njimi se lahko bralec poda v svet klasik in ugotovi, kaj mu je všeč, ne da bi moral brati preveč debele knjige. Nekaj jih že imam na polici, tokrat pa sem s seboj vzela 9 novih:
  • Thomas De Quincey: On Murder Considered as One of the Fine Arts (no. 04),
  • Edgar Allan Poe: The Tell-Tale Heart (no. 31),
  • Herman Melville: The Maldive Shark (no. 38),
  • Elizabeth Gaskell: The Old Nurse's Story (no. 39),
  • Nikolay Leskov: The Steel Flea (no. 40),
  • Edith Wharton: The Reckoning (no. 48),
  • Henry James: The Figure in the Carpet (no. 49),
  • Brothers Grimm: The Robber Bridegroom (no. 68),
  • Herdotus: The Madness of Cambyses (no. 78).

Pri teh majhnih knjižicah sta mi najbolj všeč citat iz besedila na prvi strani knjige ter en stavek ali dva, ki jo opisujeta na zadnji strani.

Ste bili letos na Slovenskem knjižnem sejmu in ali ste domov odnesli kako novo knjigo ali dve?

Prijetno branje,
Pina

2 komentarja:

  1. Na žalost mi ni uspelo iti na sejem. Preveč ostalih obveznosti ;( Upam na več sreče naslednje leto. Bi pa prosila za tvoj review o knjigi Šivanje. Jaz namreč znam ročno šivati, kar meje mami naučila v otroštvu in to je to. Včasih kje zasledim in najdem kakšen nasvet o tem in mi prav fajn pride. ;)

    http://knjigoljubka.blogspot.si/

    OdgovoriIzbriši
  2. Zabeleženo :) Knjigo še malo prelistam in upam, da z njeno pomočjo rešim problem rokavov na bluzi, ki jo sedaj šivam. Potem pa napišem svoje mnenje. Drugače jo imajo pa morda v knjižnici, ki ti je blizu. V moji je.

    OdgovoriIzbriši