Poišči buklo

torek, 4. april 2017

FILM: Lepotica in zver

Po filmu iz leta 1987 ter risanki iz leta 1991 lahko na velikem platnu ponovno vidimo zgodbo uročenega princa in nenavadnega dekleta v rumeni obleki.

Naslov: Beauty and the Beast
Leto: 2017
Žanr: fantastični romantični film
Igralci: Emma Watson, Dan Stevens, Luke Evens, Josh Gad, Kevin Kline, Emma Thompson, Hattie Morahan
Režija: Bill Condon
Jezik: angleščina
Dolžina: 2h 9min/129min


Dogajanje je postavljeno na francosko podeželje, kjer s svojim očetom živi Bella, ki je v očeh vaščani zaradi svoje ljubezni do knjig, nenavadno dekle. Pred mnogimi leti je princ užalil čarodejko, ki je za kazen preklela njegov celotni dvor. Da zver reši sebe in svoje podanike, mora najti pravo ljubezen, preden na rdeči vrtnici odpade zadnji list iz cveta.

Ne spomnim se, da bi kot otrok videla to risanko. Spomnim se le posameznih slik, predvsem Belline rumene obleke. Bello je tokrat upodobila Emma Watson, kar je bilo skupaj z obsežno oglaševalsko kampanjo dovolj, da sem odšla v kino.

Zelo hitro me je film presenetil, saj je zgodba bolj kruta, kot se je spominjam. Vaščani so do Belle nesramni in jo žalijo. Gaston je poglavje zase. Začela sem se spraševati, ali sem si vse dogajanje Disneyevih pravljic zapomnila napak.

Film je tudi smešen. Zelo me je navdušila animacija služabnikov v gradu, ki so zaradi uroka spremenjeni v predmete. Oni so bili moji najljubši junaki.

Bella je pravična, ljubeča in razgledana. Seveda sem se v trenutku poistovetila z njeno ljubeznijo do knjig. Emma je v intervjujih poudarjala, da je želela, da lik Belle tokrat bolj emancipiran. Zato Bella v filmu ne nositi steznikov in pet v vsakdanjem življenju, ampak je oblečena in obuta v praktične kose, ki ji omogočajo prosto gibanje.

Film definitivno izstopa zaradi sijajne kostumografije in računalniške obdelave. Seveda ni moč spregledati glasbe, za katero je skrbel Alan Menken, ki je prejel Oskarja za najboljšo originalno pesem in glasbo že za risanko Lepotca in zver iz leta 1991. Glasba in vokalni nastopi so res sijanji. A žal je po mojem mnenju prišlo do izraza, da Emma Watson nima tako močnega in globokega glasu kot njeni soigralci.

Zelo mi je bil všeč globoki glas zveri in moram priznati, da sem bila čisto malo razočarana, ko se je na koncu spremenil nazaj v princa.

Ustvarjalci so se zelo potrudili, da so v film vpeljali čim več raznolikosti. Prvič se v Disneyjevem filmu pojavi istospolno usmerjen lik. LeFoul je tako že pred začetkom predvajanja požel veliko zanimanja in nasprotujočih si mnenj. Nekatere je motil že sam pojav lika v taki obliki (v Rusiji so tako starostno omejitev za film postavili s 16+, ponekod filma ne bodo vrteli). Druge je zmotila izbira, da bo LeFoul predstavljal istospolno usmerjene, saj je lik z izrazitim komičnim karakterjem ter je zagledan v nosilca negativnega dogajanja. Film sva sem si ogledala skupaj s sestro. Po ogledu sem jo vprašala, kaj si je mislila o liku LeFoula. Njen odgovor je bil, da nič. Niti opazila ni njegove spolne usmerjenosti. Misli, da je tudi jaz ne bi, če ne bi pred tem toliko prebrala v medijih in na socialnih omrežjih.

Film mi je bil v celoti všeč in malo več kot 2 uri sta v kinu minili res zelo hitro. Lepotica in zver je vreden ogleda zaradi glasbe, kostumografije (še posebej prelepe rumene plapolajoče obleke) in nostalgičnih občutkov, ki jih vzbuja pri ljubiteljih pravljic.

Ste si ogledali film? Vam je bil všeč?

Za konec pa še ta dva zabavna posnetek.





Pina

Ni komentarjev:

Objavite komentar