Poišči buklo

petek, 31. marec 2017

Giovanna Fletcher: Billy and Me

Kaj se zgodi, ko se vsakdanje dekle zaljubi v filmskega zvezdnika?


Avtor: Giovanna Fletcher
Naslov: Billy and Me
Leto: 2013
Založba: Penguin Books
Št. strani: 402
ISBN: 978-1-405-90995-2
Žanr: sočasna romanca

Sophie živi odmaknjeno življenje na angleškem podeželju. Ko mestece zavzame filmska produkcija Prevzetnosti in pristranskosti in Sophie v kavarni spozna Billya, se njen svet obrne na glavo. Spopasti se mora s samopodobo in duhovi iz preteklosti ter svetom slavnih, ki mu kraljujejo govorice.

Zgodbo pripoveduje Sophie in pri tem uporablja tipične angleške reference. Verjamem, da jih je še veliko več, kot sem jih prepoznala. V moji glavi je imela pripovedovalka glas avtorice Giovanne Fletcher, ki jo že zelo dolgo spremljam na socialnih omrežji, med drugim tudi na youtubu.

Med branjem so se mi nekajkrat od navdušenja zasvetile oči. Prvič se je to zgodilo ob opisu čajne hiše „Tea-on-the-Hill“, kjer Sophie dela, saj bi sama tam z veseljem preživljala urice med branjem knjig, srkanjem čaja ter opazovanjem obiskovalcev. Všeč mi je bilo, da je Sophie knjižni molj in med hojo po ulicah bere angleške klasike. Tudi jaz sem včasih med hojo brala knjige.

Yes, I admit – I'm one of those annoying people who walk through life oblivious to my surroundings, while spying ny impending dangers in my peripheral vision, thanks to my literary obsessions.

Tekom zgodbe se oba glavna junaka razvijata in kažeta svoje napake. Vsekakor nista popolna, ampak človeška. Oba se morata naučiti biti zvesta sebi, svojim željam in prepričanjem ter se poleg tega spopasti še z mnenjem javnosti, ceno slave in zlobnimi komentarji. Osvetljena je problematika prikazovanja resnice v medijih, vpliva govoric ter vdora v zasebnost posameznika.

Do you know who writes that stuff? Sad, lonely people who have nothing better to do than sit and write crap. They don't know you and they don't realize that they're talking about real people with feelings.

Med branja me je vedno bolj motilo, da je glavna junakinja ob vsakem malo slabem in stresnem dogodku jokala. Na začetku je to ilustriralo njeno neodločnost, strah pred preteklostjo, krivdo in zapiranje pred svetom. Čemu je služilo v nadaljevanju, mi ni čisto jasno.

Knjiga je smešna, žalostna in zaradi Sophijine preteklosti ravno prav napeta. Zgodba Sophie in Billiya me je popolnoma prevzela. Morda zato, ker prikazuje stičišče normalnega sveta s svetom slavnih ter tako prikazuje situacijo, o kateri je vsako dekle vsaj za trenutek sanjalo. Sopiena zgodba nagovarja vse, ki mislijo, da niso dovolj dobri in se ne cenijo dovolj. Vsak od nas se tu in tam znajde v taki situaciji. Na koncu zgodbe sem bila zelo vesela za Sophie, ko je prepoznala svojo vrednost in se postavila zase.

I wasn't always made to feel like nothing, that occurred in only a handful of tiny moments; however, the feeling they caused lingered, because I always saw the truth in them. They helped to feed my own insecurities.

Billy and Me pravzaprav govori o trenutku, ko se moramo premakniti okolja v katerem se počutimo varne, zbrati pogum in dovoliti spremembam, da nas ponesejo drugam.

Zelo vesela sem, da sem zgodbam Giovanne Fletcher dala še eno priložnost. Po prebrani knjigi You're the One that I want, sem jo mislila opustiti branje njenih knjig. A njen avtorski prvenec Billy and Me je odlična knjiga! Dala bom tudi priložnost nadaljevanju z naslovom Always with Love. Upam, da se zgodba ne bo začela ponavljati.

Knjiga Billy and Me je po mojem mnenju super in bi jo priporočala vse, ki radi posežete po romantičnih sočasnih zgodbah.

Prijetno branje,
Pina

Ni komentarjev:

Objavite komentar