Poišči buklo

sobota, 13. maj 2017

Moja logika: zakaj ne preberem teh knjig

Zadnje dni se sprašujem, zakaj ne berem knjig, ki bi jih res rada prebrala in za katere vem, da mi bodo všeč.

Nekateri s tem nimate problemov in morda mojo dilemo smatrate za čudno. A jaz se je ne moram otresti in je žal postala že navada.

V moji knjižni omari je 187 neprebranih knjig. Če dodam še okoli 400 knjig na elektronskem bralniku (večinoma brezplačne knjige iz Amazona), je številka že kar absurdno visoka.

Zato se ne moram sprijazniti z mislijo, da so med vsemi temi  tudi take, ki me zelo zanimajo in le nabirajo prah v knjižni omari. Moja “logika” pri tem je, da si je najboljše najbolje prihranim za koncu. Tako pri pizzi najprej pojem rob, ki ga ne maram preveč in šele nato se lotim obložene sredine. Seveda sem že sita, preden pridem do sredine pizze, kar je razlog, da si jo vedno delim še z nekom. Ta moja logika ima pri knjigah seveda to pomanjkljivost, da ne znam točno razložiti, kdaj bo prišel tisti boljši trenutek, na katerega čakam, da bom knjigo končno vzela v roke.

Med drugimi bi tako res rada prebrala:

Žalosti me, da sem zaradi odlašanja izgubila zanimanje za nekatere knjige, ki so me sprva zelo privlačile. Delno se je spremenil tudi moj bralni okus in zato v knjig nikoli ne bom tako uživala, kot bi lahko:

Moja logika sega tudi do knjig, ki bi jih rada ponovno prebrala in so ene mojih najljubših. Pri teh me je tudi nekoliko strah, kako se bo tokrat moja bralna izkušnja razlikovala. Te knjige so:

S to objavo sem se nekoliko izkašljala in upam, da bo pripomogla k temu, da kmalu preberem katero od teh knjig. Ali imate tudi vi pri branju kakšno čudno „logiko“?

Prijetno branje,
Pina

2 komentarja:

  1. Moja čudna logika je definitivno, da se bojim branja popularnih knjig. Po eni strani si jih res želim prebrati, a vem da jih ne bom, saj me je strah, da bom razočarana.
    Berem mnenja ostalih, ki so vsi vzhičeni nad knjigo in potem res pričakujem nekaj, kar nam je bilo poslano od bogov. Večinoma sem ravno zaradi tega razočarana. Ampak se trudim premagat svoj strah, saj ko jaz knjigo končno preberem, se ljudje že pogovarjajo o drugi in tako ne morem debatirati o prebranem.

    OdgovoriIzbriši