Poišči buklo

torek, 30. maj 2017

Mojih top 5 podcastov #1

 To je moja stota objava! In to so trenutno moji najljubši podcasti.

Naj si pospravljam, kuham, se vozim z avtobusom ali avtom, hodim, šivam... skoraj vedno imam v ušesih slušalke. Seveda poslušam glasbo, a pogosto tudi različne pogovorne oddaje. Danes bi rada z vami delila 5 podcastov, ki jim najraje prisluhnem.

Kot se za ta blog spodobi, naj začnem z knjigami. Leena, Hannah in Lucy so dobre prijateljice z razvozlanem jezikom, ki vsak mesec preberejo knjigo s tematiko feminizma in spolnosti ter nato poslušalcem razkrijejo svoj pogled nanje. Pri tem so kritične, temeljite, feministične in zabave. V preteklih epizodah so med drugim razpravljale o Loliti, Petdesetih odtenkih sive, Moški so z Marsa, ženske so z Venere ter knjigi Nina is not OK. Poslušanje živahne razprave je kot poslušanje pogovora prijateljic, brez dlake na jeziku. Včasih se med poslušanjem na glas zasmejim in sem deležna kakega čudnega pogleda. Vsa tri dekleta najdete tudi na Youtubu.
Anno Faris morda poznate po komični seriji Mom ali franšizi Scary Movie ali pa kot boljšo polovico igralca Chrisa Pratta. Njen globoki in zabavni glas vas lahko spremlja tudi preko slušalk. Anna se s prijateljem Simom ter gosti znajde v marsikaterem zanimivem, zabavnem in čudnem pogovoru. Anna je med drugim gostila že Lauren Graham (Midve z mamo), Mila Ventimigliana (This Is Us), Islo Fischer (Strastna zapravljivka), Daxa Shaparda (Starševstvo) in Johhniya Galeckiga (Veliki pokavci). V eni izmed rubrik Anna in njen gost dajeta nekvalificirane nasvete poslušalcem s težkimi življenjskimi dilemami. Toplo priporočam v poslušanje!

  1. Rada imam knjige in kulinariko. Ta podcast združuje oboje. Jessica Murnane govori o letu, v katerem je pisala ter delala na izdaji svoje prve knjige One Part Plant. Všeč mi je, saj Jessica odkrito spregovori o svojem zasebnem življenju ter težavah, ki jih je imela pri pisanju knjige in uporabi tudi posnetke, ki jih je posnela tekom leta, o katerem pripoveduje. Poslušalec tudi dobi vpogled v svet založništva, kaj kateri pojmi pomenijo, kako poteka proces izdaje knjige ter njena promocija. Ta podcast me je pozitivno presenetil in ga toplo priporočam.
Matthew Hussey ni le strokovnjak na ljubezenskem področju, ampak pokrije tudi marski katero drugo dilemo in poslušalcu pomaga pri osebni rasti. Njegovi nasveti so kratki, koristi in ilustrirani s primeri. Poslušalcem poda tehnike pri reševanje situacij in komuniciranju. Osebno so mi najbolj zanimivi tisti deli, kot v eter pokličejo poslušalci in jim v „živo“ svetuje. Uporabila sem že kar nekaj Matthewih nasvetov, da sem sedaj v družbi bolj odprta in zgovorna. Lahko ga najdete tudi na Youtubu.
History Extra izhaja v okviru BBC History revije in tv programa. Vsak četrtek v mesecu izide nova epizoda dolga približno 45 min, ki se posveča eni ali dvema temama. Mislim, da je to moja najljubša pogovorna oddaja! Različni uredniki preko zanimivega pogovora razpravljajo z različnih zgodovinskih dogodkih z avtorji različnih knjig. Ne glede na to, ali me področje zalo ali manj zanima, se vedno naučim nekaj novega. Najbolj me pritegnejo epizode, ki se posvečajo srednjeveški angleški in škotski zgodovini. Vsak lahko najde nekaj zase.

Podcasti so mi všeč, saj so krajši in od mene zahtevajo manjšo mero koncentracije kot audio knjige ter jih z lažjo vestjo prekinem.

Vsem tem podcastom brezplačno sledim na svojem iTunes-u. No je najbolj učinkoviti način, da ne zamudim nobene nove epizode.

Ali poslušaš podcaste in kateri je tvoj najljubši?
Pina

Ni komentarjev:

Objavite komentar