Poišči buklo

petek, 19. avgust 2016

T. Ohba, T. Obata: Death Note vol. 1

Death note je napeta zgodba o boju za boljši svet.

 
Avtor: Tsugumi Ohba
Ilustracije: Takeshi Obata
Naslov: Death note vol. 1
Leto izdaje: 2003 (nem. 2006)
Založba: Tokoyopop
Št. strani:195
Žant: manga, kriminalka

Ryjuk, bog smrti, svoj Death note (zvezek smrti) pusti pasti na Zemljo, kjer ga najde najboljši dijak Japonske, Light. Človek katerega ime je zapisano v Death note bo umrl. Light se odloči, da bo s pomočjo zvezka ustvaril boljši svet. Tako se med njem in detektivom L. razplamti boj. Kdor bo prvi razkril svoje pravo ime, bo umrl.









To je moja prva prava japonska manga, ki sem jo prebrala. Način branja sem hitro in z lahkoto osvojila. Zelo so mi bile všeč črno-bele ilustracije, ki so polne dinamike in izraznosti.

Pravila uporabe zvezka bog smrti Ryuki razkrije sproti. Tako se njegove omejitve vedno pomemben faktor, ki narekuje dogajanje in poskrbijo za napeto dogajanje. Prepričana sem, da ima Death note še več pravil uporabe, ki se bodo razkrila v nadaljevanju. Všeč so mi bili tudi trenutki humorja med Lightom in Ryuko.

Zgodba odpira nekaj zanimivih vprašanj. Kdo lahko odloča o življenju in smrti? Ali je tisti ki nekoga pošlje v smrt, da ni naredil svet boljši, res morilec? Kje je se nahaja meja med črnim in belim? Kdaj in zakaj lahko posameznik odloča o smrti sočloveka? Seveda na nobeno od teh vprašanj ne prejmemo odgovora.

Da so mi tovrstne zgodbe zelo všeč ni presenečenje. Več let sem namreč gledala animejein se tako tudi naučila nemško. Zgodba teče hitro in je polna preobratov ter novih zapletov. Komaj čakam, da prejmem naslednji zvezek. Zagotovo ga bom zelo hitro prebrala. Medtem pa morda pogledam istoimenski anime. A seveda le do tja, do koder seže zgodba v prvem zvezku.

Ali mi lahko priporočite še kako zanimivo in napeto mango?

Pina

Mango sem prebrala v nemškem prevodu.

Ni komentarjev:

Objavite komentar