Poišči buklo

torek, 9. september 2014

Prebrano v avgustu

Vsak konec meseca bom hitro predstavila tiste knjige, ki sem jih v preteklem mesecu dokončala. V avgustu sem prebrala šest knjig. Kar veliko zame.

Isaac Marion: Warm Bodies
Najprej sem videla fiml (zombi komedija: smešen, lahek film vreden ogleda) in me je zanimala še knjiga. R je zombi, ki preko ljubezni zpet postane človek. Knjiga naj bi imela nadaljevanje, ki še ni izšlo. Zanima me, kam se bo zgodba odvila, ker mislim, da bi Warm Bodies lahko bila tudi samostojna knjiga. Smešno, ampak v nekaterih pogledih (porpad naše civilizacije) tudi vredno premisleka.

Jane Johnson: Sultanova žena
Knjiga se odvija v 17. stoletju. Pripoveduje suženj Nus-Nus in ujetnica v haremu Alys. Knjiga je bila predvsem polna spletk in močne sultanove osebnosti (ne smem pozabiti na njegovo prvo ženo). Hitro branje, saj me je zanimalo, kako se bo konflikt razrešil. Kar me danes muči, je naslov. Na koga se nanaša? Njegovo prvo ženo ali Alys? Ne moram pa mimo dejstva, da ženska na naslovnici ni podoba nobeni osebi v knjigi.

Chris Wooding: Preganjavica Alaizabel Cray
Preberem vsako njegovo knjigo, ki mi pride pod roko. Čudno, da mi je ta prišla tako pozno. Wooding zopet ustvari domišljijski svet poln demonov, pošasti in magije. Tokrat je dogajanjje postavljeno v viktorijanski London, kar je še posebaj vznemirljivo. Glavno vprašanje knjige je kdo je Alaizabel ter kdo jo preganja. Aja: od kod so prišli demoni? Čeprav jo v knjižnici najdemo na mladinskem oddelku, bi knjigo priporočala vsakemuz, ki ljubi fantastiko. Žel mu bo le, da ni nadaljevanja!

Lauren Kate: Fallen in Love
To je spremljevalna novela serije Padli, ki je postavljena med tretji in zadnji del. Bolje bi jo bilo prebrati med valentinovim, saj je zgodba postavljena v tisti del leta. Spremljamo štiri ljubezenske zgodbe z različnim razpletom. Hitro in lahko branje, ki mi je povrnilo željo, da bi končno do konca prebrala celo serijo (toraj zadnji dve knjigi).

Laini Taylor: Hči dima in kosti
Ta knjiga me je popolnoma prevzela. Karou bo nedvomno postala ena mojih najljubših knjižnih junakinj. Svet, ki ga avtorica ustvari je res prepričljiv. Zgodba je polna nepričakovanih zasukov. Včasih sem se naglas zasmejala, spet drugič pa debelo pogledala.

Laini Taylor: Dnevi zvezd in krvi
Rečem lahko le: super nadaljevanje! Kje je sedaj tretja knjiga?

Kaj ste pa vi zanimivega prebrali v avgustu?
Pina

Ni komentarjev:

Objavite komentar