Poišči buklo

sobota, 28. marec 2020

Book haul #15: Ostani doma


Najbolje je, da tišino prekinem z nečim lahkim in enostavnim. Preden smo se vse zaprli v svoje domove, je do mene prišel še paket z novimi rabljenimi knjigami. Ko sem brskala po spletni strani ReBuy sem se zadrževala, saj že dolgo nisem kupovala knjig.



V januarju sem prebrala knjigo Za ožent (Curtis Sittenfeld), ki je nekakšna moderna adaptacija Prevzetnosti in pristranosti. Knjigo sem hitro prebrala, a name ni naredila pretiranega vtisa. Zato pa sem nato z veseljem ponovno prebrala Prevzetnost in pristranost Jane Austen. Sedaj imam namen pogledati BBC-jevo mini serijo iz leta 1995 ter film iz leta 2005. Potem pa pride na vrsto še knjiga Death Comes to Pemberley. O P. D. James sem slišala že veliko dobrega, zato upam, da mi bo knjiga vešč.


Ker je ReBuy nemška stran, sem izkoristila priložnost in izbrala še dve kriminalki Jörga Maurerja. Hochsaison (Vrhunec sezone) in Im Schnee wird nur dem Tod nicht kalt (V snegu le smrti ni mrzlo) sta obe iz serije Alpskih kriminalk.


Call the Midwife je prvi del trilogije, v kateri Jennifer Worth pripoveduje svojo življenjsko zgodbo babice v Londonu v 50. letih prejšnjega stoletja. Po knjižni predlogi je bila posneta tudi uspešna televizijska serija.


Knjigo The Circle (Dave Eggers) sem izbrala, ker je bila na mojem seznamu knjig, ki bi jih rada prebrala in sem ji slučajno našla med knjigami na razprodaji. Pred mano jo je imel nekdo, ki se je verjetno učil angleškega jezika, sej je besede označene in prevedene, a me to ne moti.



The Flatshare (Love to Share – Liebe ist die halbe Miete) avtorice Beth O'Leary sem v zadnjem času pogosto opazila med priporočili na YouTubu. Ko sem jo našla v spletni trgovini, sem se zalo razveselila in jo takoj ob prihodu paketa vzela v roke. Knjigo sem že dokončala. Svoje mnenje pa vam povem v naslednji objavi.



Kaj pa vi berete te dni?
Ostanite zdravi in doma,
Pina

Ni komentarjev:

Objavite komentar