Poišči buklo

ponedeljek, 2. januar 2017

Knjige, ki so me leta 2016 razočarale

Leta 2016 sem prebrala več knjig, ki sem jih pozabila, kot tistih, ki so me razočarale. Zame velja, da me lahko knjiga razočara, ko o njej gojim pričakovanja ali je bil proces branja dolgotrajen in naporen.

Knjige so razvrščene po vrstnem redu, v katerem sem jih prebrala.

M.R. Carey: Dekle z vsemi darovi (The Girl with All the Gifts)
Dekle z vsemi darovi je mnogim všeč. A jaz nisem ena izmed njih. Ne zdi se mi, da bi pred branjem imela prevelika pričakovanja., le tisto odločilno nekaj je manjkalo. Več mojih misli si lahko preberete v recenziji te knjige.

Melissa Joan Hart: Melissa Explains It All: Tales from My Abnormally Normal Life
Melisso poznamo iz serij Clarissa Explains It All, Sabrina the Teenage Witch in Melissa & Joe. Lansko leto sem prebrala ali poslušala kar nekaj avtobiografij igralcev in komikov. Bilo so mi všeč, zato sem posegla po tej knjigi. Morda je krivo to, da sem knjigo prebrala in ne poslušala audio različice, a knjiga se mi ni zdela smešna.Še najbolj mi je bilo všeč poglavje o mami.

Jojo Moyes: Brez tebe (After You)
Nadaljevanje knjige Ob tebi sem prebrala, saj me je zanimalo, kako se bo zgodba nadaljevala. Zgodba se me tokrat ni dotaknila. Zdela se mi je razdrobljena in ponavljajoča se. Več mojih misli o tej knjigi si lahko preberete v njeni recenziji.

Sabaa Tahir: Žerjavica pod pepelom (An Ember in the Ashes)
Tudi ta knjiga je bila na socialnih omrežjih deležna velike hvale. Mene je pustila mešanih občutkov. Zgodba je napeta in tudi zanimiva, zato sem knjigo hitro prebrala. Gradnje sveta je malo, imena junakov so malo čudna in jih nisem znala pravilno prebrati. Najbolj pa me je zmotil ljubezenski štirikotnik, ki naj bi bil še bolj pomemben v nadaljevanju.

Alison Croggon: The Naming
Knjigo sem brala 6 mesecev. Tako sem do nje razvila prav poseben odnos. Po svoji razvlečeni strukturi in epski zgodbi reševanja srednjemu veku podobnega sveta s pridihom magije je res podobna Gospodarju prstanov. A imena so vsekakor mnogo bolj čudna, napetosti pa manj. Ob živce me je spravljala glavna junakinja, ki se iz svojih napak ni naučila isto nič, naj so bile še tako velike. V knjižni omari imam še drugo in četrto knjigo serije (tretja mi manjka) in tako se čutim zavezano, da serijo dokončam. A to se definitivno ne bo zgodilo v bližnji prihodnosti!

Vedno me zanima, katere knjige so bralce razočarale. Še posebej, če so to knjige, ki drugače požanjejo veliko hvale. Katera knjiga vas je torej v leto 2016 najbolj razočarala?

Veliko dobrih knjig vam želim,
Pina


4 komentarji:

  1. Mene je razočarala avtobiografija Boba Dylana z naslovom Zapiski. Komaj sem se prebila skozi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ta knjiga je pa skupaj z Nobelovo nagrado požela lani veliko pompa.

      Izbriši
  2. Izbrala sem jo zato, ker sem videla kolk nagrad je požela. In za bralni izziv smo morali prebrati knjigo s pevcem v glavni vlogi. Zaradi izziva sem tudi vztrajala do konca, drugače bi že pred polovico odnehala. Ni vredna branja, vsaj po mojem mnenju. Sem prebrala dosti boljših biografij. Najboljši sta mi Potepuški maček Bob(James Bowen) in Diana (Andrew Morton).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potepuškega mačka Boba imam že nekaj času na očeh. Tudi moji mami je bila knjiga všeč. Diana me pa vsekakor zanima in sem res vesela, da si jo predlagala :D

      Izbriši